GoLive Paket Çözümler - GoAudit - Denetim Yönetim Sistemi

GoAudit

Bayi kanalıyla çalışan şirketler, Türkiye'nin dört bir yanındaki bayilerinin denetimini kolaylaştırmak için GoLive'ın süreç uzmanlığıyla geliştirdiği GoAudit Denetim Yönetim Sistemi'ni tercih ediyor. Şirketler, denetleme kapsamında soracakları soruları bayi tipi bazında hazırlayıp, daha sonra revizyonları aynı platform üzerinden takip edebiliyor. Soru listelerini oluşturup, yıl bazında takip eden GoAudit, denetim kılavuzlarını bayi tipine göre hazırlayarak, denetime hazırlık yapılmasını kolaylaştırıyor.

Bayi sorumlularını takip edip, aynı ekran üzerinden onay – ret işlemlerini gerçekleştirebilen süreç yöneticileri, saha denetlemelerini mobil uygulama üzerinden gerçekleştirip, her adımı görsellerle kayıt altına alabiliyor. GoAudit hazırlanan ön raporlar, bayi ile hızlıca paylaşılıyor. Kurum içi sorular, ilgili departmanların sorumluları tarafından denetleme kapsamında yanıtlanabiliyor. Arka ofis sorumluları da saha denetlemelerini GoAudit üzerinden inceleyerek, gerekli düzenlemeleri tamamlayabiliyor.

Denetlemede tespit edilen uygunsuzluklar hakkında bayilere itirazlar GoAudit üzerinden gönderiliyor ve bayi itirazları yanıtlanabiliyor. Bu itirazlar daha sonra Bayi Kontrol Müdürlüğü tarafından kontrol edilerek, nihai karar verilebiliyor. Denetleme süreçlerine ilişkin tüm raporlamaları daha kolay ve hızlı bir şekilde hazırlama olanağı sunan GoAudit üzerinden KPI takipleri de analiz edilebiliyor.

GoLogistic

Ürünün Sağlayacağı Faydalar

-  SAP Fiori arayüzü ile kolay ve sade veri girişi yapılabilmesi

-  Tüm adımların kayıt altına alınması ve Excel ile takibin sonlanması

-  Anlık olarak tüm denetleme süreçlerinin takip edilmesi

-  Daha şeffaf denetleme süreci

-  KPI’ların güvenilir veri ile oluşturulması

-  Tüm adımların birbiri ile entegre bir şekilde network diyagramları ile takip edilebilmesi

-  Firma güvenilirliğinin artması