GoLive Paket Çözümler - GoBascule - Kantar Yönetim Sistemi

GoBascule

Tartım öncesi ve sonrasına ilişkin belgeleri aynı ortam üzerinde işleyen GoBascule, elle işleyen süreçleri otomatik hale getirip zaman kazandırıyor.

Tartım süreçlerini SAP sistemiyle entegre biçimde yönetmeyi kolaylaştıran GoBascule Kantar Yönetim Sistemi, elle yapılan girişleri en aza indirerek insana bağlı hatayı ortadan kaldırırken, operasyonel verimliliği artırıyor. GoBascule ile otomatik olarak yapılan ölçüm sonrasında sistem üzerinden alınabilen tartım sonuçlarıyla Satınalma Siparişi, İade Satınalma Siparişi, Depolar Arası Nakil, Stok Nakil Siparişi ve Teslimatı, Malzeme Belgesi vb. belgeler işlenerek, minimum insan etkileşimiyle mevcut süreçlerinize bilgi girişi sağlanıyor.

Kullanıcıya sunulan bilgiler ve ekranlar, kurumun ihtiyaçlarına uygun olarak senaryo bazında oluşturulup, güncellenebiliyor. SAP Fiori tabanlı, kullanıcı dostu ekranlar ile kantar operasyonlarını her türlü cihaz üzerinden, KPI bazlı olarak takip etmek mümkün oluyor.

GoLogistic

Ürünün Sağlayacağı Faydalar

-  Manuel veri girişinin ve insana bağlı hatanın en aza indirilmesi

-  SAP TM, QM ve SD sistemlerindeki belgeler üzerinden gerekli verinin otomatik alınabilmesi

-  Kantar programından uygun satınalma belgelerin yaratılması

-  Basit ve sade işlem türleri

-  İşlem türü bazında dinamik ekran tasarımı

-  RFID ile tartım işlemlerinin hızlandırılması

-  Görsel öğeler içeren raporlama ekranlarıyla izlenebilirliğin artırılması