GoLive Paket Çözümler - GoExpense - Masraf Yönetim Sistemi

GoExpense

Şirket içinde gerçekleşen masraflarınızı GoExpense ile kullanıcı dostu  arayüzler üzerinden takip edin ve yönetin.

Şirketlerin en etkin şekilde yönetmesi gereken süreçlerin başında masraf ve giderler geliyor. İş hedefleri büyüdükçe, personel masraflarının takibi, departmanlar ve işlem hacmine göre ayrıştırma yapma, limit belirleme gittikçe zorlaşıyor. GoLive bu ihtiyaçlara kendi geliştirdiği GoExpense Masraf Yönetimi çözümüyle yanıt veriyor.

Masraf girişlerini çok daha hızlı ve kolay hale getiren GoExpense ile personel masraflarını ve her masrafın onay durumunu takip etmek mümkün oluyor. Hatalı kayıtlar tek tıkla yeniden düzenleniyor. Tutar ve departmana göre farklı onay stratejileri belirlenebiliyor. İş yöneticileri, masraf limitlerini GoExpense üzerinden kontrol ediyor. Çözümün bütçe yönetimi ile entegre çalışması sayesinde uçtan uca kapsamlı kontrol sağlanıyor.

SAP Fiori platformu üzerinden bilgisayarların yanı sıra tüm mobil cihazların ekranları üzerinden de yönetilebilir nitelikte olan GoExpense, şirket yöneticilerinin masraf onayı için sisteme 7/24 erişmelerini sağlıyor.

GoLogistic

Ürünün Sağlayacağı Faydalar

-  Kullanıcı dostu ekran tasarımıyla masrafların daha verimli ve kolay yönetilmesi

-  Kullanıcı bazlı onay süreci ve bütçe çözümüne entegrasyon

-  Mobil cihazlar üzerinden kullanım kolaylığı

-  Muhasebe kayıtlarında otomasyon sağlanması ve İK entegrasyonu

-  İş yükünde %40'a varan oranda iyileştirme