GoLive Paket Çözümler - GoInvoice - Fatura Yönetim Sistemi

GoInvoice

Satınalma ve muhasebe departmanları, GoInvoice ile tüm faturalar üzerinde tam hakimiyet kuruyor.

Gelen fatura yönetimi gerek hacimli iş yükü gerekse yasal yükümlülüğü nedeniyle muhasebe ve satınalma departmanlarının titizlikle üzerinde çalışması gereken bir iş sürecidir. İki departmanın birbiriyle uyum içinde çalışmasını sağlayan GoInvoice E-Fatura Çözümü, kimin, hangi faturayı, neden girdiği gibi bilgilerin tümünü tek ekran üzerinden yetkili kişilere sunuyor.

Gelen fatura ile sistemdeki veri arasında fark oluşması durumunda, GoInvoice otomatik olarak sistem dip farkını uyarı olarak görüntüleyip, fatura girişinde miktar ya da fiyat farkını ekrana yansıtıyor. Bu gibi eşleşme hataları, SAP Fiori tabanlı, kullanıcı dostu ekranlar üzerinden kolaylıkla çözülebiliyor.

GoInvoice ile e-fatura dışında gelen kağıt faturalar kolayca taranıp sisteme eklenirken, hizmet fatura girişlerinde de hizmetin kimden alındığı gibi bilgilerin onaya sunulmasıyla birlikte süreç hızlanıyor. Mal bedeli ve nakliyenin birlikte geldiği durumlarda, plan dışı tedarik yan masraf çözümü ile nakliye faturaları da otomatik olarak alınıyor

GoLogistic

Ürünün Sağlayacağı Faydalar

-  Gelen faturanın, muhasebecinin kontrolünden geçmeden sisteme eklenememesi

-  Fiyat ya da miktar farkı oluştuğunda satınalma ve muhasebecinin sistem üzerinden kolayca kontrol sağlayabilmesi

-  Tedarikçilerin sisteme uyum sağlamasıyla birlikte %80'e varan oranda daha hızlı, güvenilir ve kontrollü fatura girişi yapılması