GoLive Paket Çözümler - GoMaint - Bakım Yönetim Sistemi

GoMaint

Bakım ve onarım operasyonlarını kullanıcı dostu, kolay anlaşılır ekranlara taşıyan GoMaint, veriyi otomatik toplayarak zaman ve maliyet tasarrufu sağlarken, insana bağlı hatayı en aza indiriyor.

Bakım onarım operasyonlarını izlemek, güncellemek ve denetlemek GoMaint Bakım Yönetim Sistemi ile kolaylaşıyor.  GoLive uzmanlığıyla geliştirilen bakım yönetim çözümü GoMaint, SCADA ve PLC gibi sistemlerle anlık olarak entegre çalışarak, iş emirlerinin otomatik oluşturulmasını sağlıyor. Operatörler, SAP Fiori tabanlı, kullanıcı dostu ekran üzerinden bakım ve onarım süreçlerini yönetebiliyor.

IoT cihazlarından alınan veriyi ekipman ana verisinde ölçüm değeri olarak tutan GoMaint, PDMS sistemlerinde bu veriyi kullanarak olası arızalar henüz meydana gelmeden uyarı veriyor. Böylelikle bakım ve onarım maliyetleri kayda değer biçimde düşüyor, sistemin sorunsuz çalışması garanti altına alınıyor.

Online ve offline olarak iOS ve Android cihazların yanı sıra Windows üzerinde de kullanılabilen mobil uygulama, kullanıcının saha da ihtiyaç duyabileceği tüm işlemleri anlık yapabileceği kullanıcı dostu bir arayüz sunuyor. SAP PM ile birebir entegre olan bu sistemde tamamen standart ana veri ve işlem verisi kullanıldığı için, herhangi bir yükseltme ya da dijital dönüşüm projesine GoMaint'i dahil etmek kolaylaşıyor.

GoLogistic

Ürünün Sağlayacağı Faydalar

-  Birden çok kaynaktan gelen farklı tipteki işlerin tek ekran üzerinden takibi ve yönetilmesi

- Entegre sistemlerin mobil yazılım ile anlık olarak güncellenmesi ve böylece veri tutarsızlığının önlenmesi

- Manuel veri girişinin en aza indirilmesi ve hatalı işlemlerin en aza indirilmesi

- PM, MM ve CO entegrasyonuyla stok ve muhasebe kayıtlarının gerçek olarak güncellenmesi

- OPEX maliyetlerinde azaltma

- Basit ve sade sipariş türleri

- Sipariş türü bazında dinamik ekran tasarımı