GoLive Paket Çözümler - GoTrack - Sipariş Operasyon Yönetim Sistemi

GoTrack

Lojistik süreçlerinin müşteriler tarafından anlık takibini sağlayan GoTrack uygulaması tüm süreci daha şeffaf hale getirirken, müşteri memnuniyetini artırıyor ve maliyetleri en aza indiriyor.

Lojistik sürecinin en önemli paydaşı hiç kuşkusuz müşteridir. Müşteriyi memnun etmek, sipariş verdiği ürün hakkında anlık bilgi almasını sağlamak sadece iş birliklerini güçlendirmekle kalmaz, aynı zamanda nakliyat hazırlıklarının daha etkin biçimde yapılmasını ve maliyet tasarrufunu da beraberinde getirir. Lojistik süreçlerinde uçtan uca uzmanlığa sahip olan GoLive tarafından SAP Fiori üzerinde geliştirilen GoTrack Sipariş Operasyon Yönetim Sistemi, müşterilerin de kendi siparişlerini anlık olarak kolayca takip etmelerini sağlıyor.

Mobil cihazlardan ve web üzerinden erişilebilen ekranlar sayesinde yoldaki siparişlerin durumu anlık olarak izleniyor, araç lokasyonları takip ediliyor. Müşteri, yoldaki siparişini plaka, nakil türü ve tahmini varış süresi gibi detaylara kadar gerçek zamanlı olarak görüntüleyebiliyor. Teslimat detayları ve referans numarası da aynı ekranda yer alıyor. Ayrıca, bekleyen, iptal edilen ve tamamlanan siparişlere ilişkin güncel durum da GoTrack üzerinden takip ediliyor

GoLogistic

Ürünün Sağlayacağı Faydalar

-  Müşterilerin yoldaki siparişlerini izleyebilmesi

- Gerçek zamanlı veriler ışığında siparişlerin durum bilgisine erişebilmesi

- Hazırlıkların önceden yapılmasıyla birlikte lojistik maliyetlerinin en aza indirilmesi

- Lojistik süreçlerinin müşteri için daha şeffaf hale getirilmesi

- Süreçlerde iyileştirme, iş birlikleri ve memnuniyetin artırılması ve

- Yaşanacak sorunlara anında müdahale edilebilmesi